zondag 4 april 2010

Een hoop gebeurd... Nog veel te doen.

Veel voortgang is er niet te zien op de blogs die ik begonnen ben. Maar ik heb niet stilgezeten.
Overleggen met belangstellenden en de basis leggen voor de uiteindelijke lay-out van alles.
Op http://v62.nl Kun je alvast een beetje zien wat hoe de blogs er uiteindelijk uit gaan zien.

Toen ik van de week een lading 'volkern-platen' (trepa) voor stichting AAP (http://www.aap.nl) ging halen, besloot ik na overleg met anderen om samen met de andere blogs een oud idee mee te laten lopen om een betere samenwerking met andere dierenopvangen van de grond te krijgen.
Bedrijven stellen graag (rest-)materiaal beschikbaar, maar soms is dat een beetje veel voor een opvang. Het doel is dus om dat (in overleg met het bedrijf) beter onderling te verdelen.

Verder ben ik een nieuw blog gestart:
Http://waanzinnigidee.blogspot.com
Er schieten soms zulke fantastische ideeen door mijn hoofd!! Als ADHD-er zal ik vast niet de enige zijn die daar last van heeft.
Er staat nog niets, maar nu ik eindelijk via email (en mn gsm) direct kan posten, gaat daar vast verandering in komen.

Oja... Samen met Henk heb ik zitten klooien met Androïd op mn HTC. Dat wil zeggen ik klooide en kon het niet installeren.

Hmmm ... We zijn waar we wezen moeten..

Geen opmerkingen: