woensdag 14 april 2010

"Aan mijn behandelaar"

Dit is een eerste van een serie berichten over mij, ADHD medicatie, mijn omgeving en andere zaken die daar mee te maken hebben.
Omdat ik best moeite heb met het 'op tijd' innemen van mijn pillen zal dat vast een regelmatig terugkomend element zijn.

Ik heb de laatste dagen weer eens zitten worstelen. In principe werkt die Ritalin niet slecht moet ik zeggen. Alleen is het wel zaak die rebound te voorkomen. Nou dat was dus weer raak afgelopen dagen. Ik geloof dat het me gelukt is om wel een keer netjes op tijd een vervolg dosis in te nemen. Pfff.. Daar wordt je nou knettergek van.
Vandaag gaat het goed. Dankzij een heel historisch gsm-toestel (een Nokia 3310) lukt het. Daar zit tenminste een timer op die ik op 3,5 uur kan zetten. Ook heb ik nu van Ageye 'G-watch' op mijn HTC TP2 gezet.
Dat laatste gaf even wat paniek. Er ging van alles tegelijk af... Sms, telefoon, SchedyX en G-watch. Vooral die laatste maakte een klere herrie en kon ik even niet zo snel afzetten.

Maar werken met een timer bevalt wel goed. Een nieuwe reminder zet je dan aan ophet moment dat je je medicatie inneemt. Dan kun je nooit bij de volgende medicatie in de problemen komen met een tijdelijke dubbele dosis.

Oeps.. Eerst even eten... Helemaal vergeten...
Oja... En iemand terugbellen die ik dus mistte.

14:35
Vij minuten geleden moesten die 2 Winmo programma's na elkaar af gaan. Ik zat ernaast en keek erna... Lang leven de Nokia 3310!
Winmo doet5 me een beetje3 aan de Belastingdienst denken "leuker kunnen we het niet maken". Vanavond maar even beide makers melden hoe het zit.
Misschien helpt het als ik die nieuwe ROM-update van HTC installeer. Wel een leuk klusje voor vanavond. Ik heb er weinig zin in... Alles moet er dan weer opnieuw opgezet worden.

Je hoort het nog wel....

vosje62

Geen opmerkingen: